Błyśnij na targach biznesowych – oto kilka cennych porad, jak to zrobić!
Dzień targów biznesowych to bardzo ważny moment w życiu każdej firmy. To przecież ogromna szansa na przedstawienie swojej oferty szerszemu gronu potencjalnych klientów. Dziś więc opowiemy o tym, w jaki sposób zaprezentować firmę na targach biznesowych – oto kilka cennych wskazówek!
Dzień targów – przełom w życiu każdej firmy
Zdecydowanie – dzień targowy może być przełomem w funkcjonowaniu każdej firmy. Może, ale nie musi – wszystko zależy od tego, w jaki sposób zaprezentujemy swoją ofertę. Co więc zrobić, aby goście targów wybrali właśnie nasze stoisko, spośród setek lub tysięcy innych? Po pierwsze zadbajmy o to, aby się wyróżnić, po drugie o to, aby nasi goście poczuli się dobrze w naszym stanowisku, po trzecie, nie pozwólmy im odejść z niczym!
Jak zaaranżować stanowisko firmowe?
Aranżacja stanowiska firmowego to bardzo złożony temat – najlepiej zacząć ją od wykonania prostego projektu na kartce. Przeskaluj więc wymiary stanowiska oraz wszystkich jego elementów. Pamiętaj, że stanowiska z białą altaną ogrodową i plastikowymi meblami już dawno wyszły z mody – dziś najlepiej prezentują się odkryte, duże stanowiska targowe jednak nawet jeżeli dysponujesz jedynie niewielką przestrzenią, to warto rozplanować ja w taki sposób, aby znalazła się w niej kanapa, stolik oraz fotel – stwórz po prostu estetyczne miejsce, w którym będziesz przyjmować swoich gości i rozmawiać o ofercie. Przy planowaniu unikaj zbyt dużej ilości rozpraszaczy – niech rządzi estetyka i minimalizm. Jeżeli dysponujemy również wolną ścianą, to można zastanowić się nad powieszeniem na niej telewizora lub lepiej – emitowaniem na niej obrazu z projektora. Niech będą to nie tylko reklamy Twoich produktów, lecz również filmy prezentujące funkcjonowanie Twojego zakładu.
Jak reklamować się na targach?
Oczywiście, na targi przybywamy w jednym, konkretnym celu – aby się zareklamować. W jaki więc sposób efektownie zaprezentować ofertę swojej firmy? Na pewno nienachalną reklamą – ulotki są okej, ale nie warto zasypywać nimi stołu, kanapy, foteli i każdej wolnej półki czy blatu. Pozostaw kilka ulotek na stole – niech Twoi goście nie czują, że starasz się coś im „wcisnąć”. Dobrym nośnikiem reklamy są również gadżety reklamowe – najlepiej jeżeli się czymś wyróżniają, przez co z pewnością zostaniesz zapamiętany. Oczywiście firmowe długopisy to podstawa, jednak może warto pójść o krok dalej i zainwestować w ekologiczne gadżety reklamowe? To na przykład plecaki-worki wykonane z tworzyw recyklingowych. Takie gadżety faktycznie w przyszłości mogą się przydać obdarowanej osobie oraz przyczynią się do kreowania wizerunku Twojej firmy jako tej, która dba o dobro środowiska.