Przenosisz swoją firmę? Poznaj nasze porady!
Dotychczasowa lokalizacja Twojej firmy przestała Ci odpowiadać? A może znalazłeś lepsze miejsce, które bardziej będzie odpowiadało Twoim potrzebom lub przeprowadzasz się do innego miasta i swoją firmę chcesz „zabrać” ze sobą? W każdym z tych przypadków przyda się jedno – dobrze opracowany plan działania. Jak zorganizować to trudne przedsięwzięcie? Poznaj nasze porady, a zadanie to stanie się o wiele łatwiejsze w realizacji!
Skorzystaj z usług profesjonalnej firmy
Niezależnie od tego, czy prowadzisz jednoosobową działalność, czy też Twoja firma liczy sobie dziesiątki pracowników – zmiana lokalizacji stanowi nie lada wyzwanie. Spakowanie, a następnie przeniesienie lub przewiezienie wielu rzeczy w nowe miejsce może zająć naprawdę wiele czasu. Warto zatem rozłożyć sobie to zadanie na etapy i już nieco wcześniej zacząć pakować dokumenty, sprzęty czy akcesoria, z których nie korzystasz na co dzień. Moment przeprowadzki to także świetny czas na zrobienie porządków – może się okazać, że część urządzeń lub akcesoriów przestała działać jak należy, a dokumenty już dawno straciły swoją ważność. Warto wówczas podjąć odpowiednie kroki, aby pozbyć się zalegających, niepotrzebnych rzeczy. Jak jednak przenieść ogrom rzeczy do nowego miejsca? Tutaj warto skorzystać z pomocy profesjonalistów, których główną domeną działalności są przeprowadzki biur. Warszawa, Kraków, Wrocław oraz pozostałe większe miasta z pewnością mają sporo do zaoferowania w tej kwestii.
A może usługi kurierskie?
Dysponujesz busami, a na pokładzie masz sporo osób chętnych do pomocy? Wówczas z przeprowadzką możecie poradzić sobie całkiem samodzielnie. Więcej rąk do pracy to znacznie krótszy czas organizacji całego przedsięwzięcia. Aby uniknąć zamieszania, warto odpowiednio wcześnie rozdzielić zadania – wyznaczyć osoby odpowiedzialne za pakowanie i podpisywanie dokumentacji, sprzętów czy mebli. Innym osobom możesz przydzielić wyniesienie i zawiezienie ich pod wskazany adres. W wyjątkowych sytuacjach, aby nieco zaoszczędzić na czasie, dobrze jest skorzystać z usługi firm kurierskich. W Internecie znajduje się porównywarka kurierów, dzięki której nie przepłacisz na usłudze.
Zorganizuj się w nowym miejscu
Wszystkie rzeczy zostały już bezpiecznie przewiezione do nowego miejsca? Przed Tobą zatem jeszcze jeden etap, a mianowicie organizacja nowego miejsca pracy. Ogrom obowiązków może nieco przytoczyć, dlatego tutaj również przyda się pomoc innych osób. Warto rozpocząć od złożenia i ustawienia mebli, dzięki czemu zyskasz przestrzeń do wypakowywania wszystkich akcesoriów, sprzętów czy dokumentów. Tutaj także dobrze jest podzielić się zadaniami – odpowiednia organizacja znacznie ułatwi to trudne zadanie, a przy okazji zintegruje Twoich pracowników.