Świat reklamy w nowej odsłonie

Świat reklamy w nowej odsłonie

Zmiany technologiczne sprawiają, że zmienia się również marketing. Dzisiaj do reklamy podchodzi się zupełnie inaczej, niż chociażby kilka lat temu. Obecnie jeszcze większy kładzie się na specjalizację, personalizację przekazu i analitykę.

Duże stoiska targowe - eventy mają się świetnie

W ostatnim dziesięcioleciu eventy stanowiły ważną część globalnego biznesu - nic więc dziwnego, że nawet w czasie epidemii ludzie starali się spotykać ze sobą na różnego rodzaju spotkaniach. Jednak gdy epidemia przybrała na fali, a gospodarka gwałtownie się załamała, organizatorzy imprez byli jednymi z najbardziej poszkodowanych.

Dzisiaj po tym kryzysie nie ma już śladu - przekonuje właściciel firmy, która produkuje duże stoiska targowe. Ożywienie widać gołym okiem. W największych polskich miastach ponownie organizowane są pokazy, branżowe targi i spotkania. Tylko na ten rok zaplanowano kilkanaście dużych wydarzeń w takich miastach jak Poznań, Warszawa czy Kraków.

Agencja Social Media poszukiwana

Coraz więcej firm korzysta z usług profesjonalnych agencji mediów społecznościowych, aby zadbać o swój wizerunek w internecie. Media społecznościowe to świetny sposób na nawiązanie kontaktu z klientami i usprawnienie działalności, ale zarządzanie kontami reklamowymi samodzielnie nie zawsze jest łatwe.

Agencje marketingowe mogą być dla firm doskonałym sposobem na poprawę wizerunku marki i zwiększenie sprzedaży poprzez wykorzystanie płatnych działań reklamowych - przekonuje CEO agencja social media Wrocław. Żeby jednak tak się stało, istotny jest wybór odpowiedniego partnera, który poprowadzi za nas kampanie reklamowe. A to wcale nie musi być proste, zwłaszcza jeśli spojrzymy, ile firm tego typu działa na rynku.

Marketing medyczny - największe nakłady w historii

Według branżowych raportów, w 2021 roku przemysł farmaceutyczny wydał ponad 210 miliardów dolarów na reklamy skierowane bezpośrednio do konsumentów. To ponad cztery razy więcej niż jeszcze rok wcześniej. Taki wynik oznacza, że branża medyczna jako całość wydaje rocznie więcej na reklamy niż Coca-Cola, McDonald's, Nike, Microsoft i wszystkie inne firmy, które tradycyjnie zajmują czołowe miejsca na listach największych reklamodawców razem wzięte.

Jak jednak przekonuje nas jeden ze specjalistów: prawda jest jednak taka, że liczby te tak naprawdę nie pokazują, ile każda firma wydaje na reklamę. Firmy farmaceutyczne wydają dużo na marketing medyczny, ponieważ mają dużo, a prowadzone przez nich działania odznaczają się dużą skutecznością - dzięki czemu mają środki na dalszą promocję.